starostwo powiatowe w sochaczewie

powiat sochaczew

Strona główna Powrót do szkół - reintegracja Procedury Covid-19 Specjalista radzi O nas Pracownicy Oferta Wspomaganie szkół i placówek Opis proponowanych zajęć Pliki do pobrania Archiwum publikacji BIP Dzień talentu Jak przygotować się na wizytę w Poradni Koncepcja pracy Listy dla rodziców Publikacje Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię Statut Szkoła dla rodziców i wychowawców Zapytanie ofertowe Zespoły Orzekające Galeria Powiatowy konkurs literacki Klauzula Informacyjna według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) RODO Deklaracja dostępności Konkursy Wersja kontrastowa

ANKIETA DLA NAUCZYCIELI PRACUJĄCYCH W SZKOŁACH W ZWIĄZKU Z POWROTEM DO NAUKI STACJONARNEJ

A A A

ANKIETA DLA NAUCZYCIELI PRACUJĄCYCH W SZKOŁACH W ZWIĄZKU Z POWROTEM DO NAUKI STACJONARNEJ

 

Proszę o wypełnienie ankiety na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sochaczewie. Ankieta jest anonimowa.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR………..

SZKOŁA PONADPODSTAWOWA…………………..

  1. Jakie samopoczucie towarzyszy Pani/u w związku z powrotem do nauki stacjonarnej? ………………………………………………………………………………………………………………………………
  2. Co sprawia Pani/Panu największe trudności w powrocie do nauki stacjonarnej?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Jak radzi sobie Pani/Pan ze stresem związanym z pracą w ostatnim czasie?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Czy potrzebuje Pani/Pan jakąś pomoc, wsparcie w związku z powrotem do szkoły?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Jak według Pani/Pana radzą sobie uczniowie w związku z powrotem do nauki stacjonarnej?

........................................................................................................................

  1. Co według Pani/Pana może być pomocne dla uczniów w odnalezieniu się w nowej rzeczywistości szkolnej?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………….

 

Dziękuję

23074 odwiedzin