Strona główna Powrót do szkół - reintegracja List do uczniów Przydatne adresy internetowe Przydatne adresy internetowe Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III w związku z powrotem do szkół w pandemii Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV-VI w związku z powrotem do szkół w pandemii Porady dla nauczycieli ANKIETA DLA NAUCZYCIELI PRACUJĄCYCH W SZKOŁACH W ZWIĄZKU Z POWROTEM DO NAUKI STACJONARNEJ Scenariusz zajęć z rodzicami Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV-VI w związku z powrotem do szkół w pandemii Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III w związku z powrotem do szkół w pandemii ROZPOZNANIE POTRZEB UCZNIÓW PO POWROCIE DO NAUCZANIA STACJONARNEGO - ankieta ROZPOZNANIE POTRZEB UCZNIÓW klas II – III PO POWROCIE DO NAUCZANIA STACJONARNEGO - ankieta Procedury Covid-19 Procedury działania Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Procedury organizacji spotkań diagnostycznych i konsultacyjnych z małymi dziećmi do 4 r.ż. Procedury przeprowadzania konsultacji logopedycznej Procedury prowadzenia terapii logopedycznej Procedury przeprowadzania diagnozy pedagogicznej, terapii pedagogicznej i terapii ręki Procedury prowadzenia diagnozy i terapii metodą integracji sensorycznej Procedury prowadzenia terapii eeg biofeedback Specjalista radzi Przydatne ćwiczenia integracji sensorycznej Strategie skutecznego uczenia się 10 zasad pozytywnego wychowania Jak rozmawiać z dzieckiem o koronawirusie? Wybrane ćwiczenia logopedyczne Sensoryczne zabawy dla dużych i małych Jak pracować z dzieckiem z dysleksją Funkcje mowy Zabawy z analizą i syntezą słuchową Jak zachęcić dziecko do nauki? Zmysł węchu - sensoryczna stymulacja Usprawnianie ruchów naprzemiennych koordynujących półkule mógowe Uspawnianie orientacji przestrzennej Jak ćwiczyć z dzieckiem dyslektycznym Na drodze do wzajemnej komunikacji Święto Ksiązki Zabawy usprawniające percepcję wzrokową O nas Pracownicy Oferta Dzieci w wieku od 0-6 lat Dla uczniów szkoły podstawowej Dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej Dla nauczycieli i wychowawców Dla rodziców Dla szkół - Spotkania dla rodziców Dla szkół - Warsztaty dla nauczycieli oraz szkoleniowych rad pedagogicznych Dla szkół - Zajęcia warsztatowe dla dzieci i młodzieży W ramach pracy poza siedzibą Poradni Zasady przyjęć Wspomaganie szkół i placówek Opis proponowanych zajęć Pliki do pobrania Archiwum publikacji Autyzm - wczesne diagnozowanie Autyzm. Częstszy niż myślisz CZY WIESZ, ŻE… Depresja dzieci i młodzieży Dysleksja – problem znany, czy nieznany? Etapy rozwoju mowy Jak dbać o zdrowie psychiczne Jąkanie Konflikt - dobry czy zły? Korzystanie z internetu i massmediów – jest potrzebne, ale czy zdrowe? Korzystanie z internetu i massmediów – jest potrzebne, ale czy zdrowe? Moje dziecko ma komputer i co dalej.... Mutyzm wybiórczy NAJCZĘSTSZE ZABURZENIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ U DZIECI Nastolatek się buntuje... parę słów o okresie dojrzewania Nauka języków obcych u uczniów z dysleksją Oddychanie u dzieci OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY - charakterystyka Otyłość, nadwaga. Czy dotyczy mojego dziecka? Parę słów o komunikacji... Praca w bibliotece szkolnej - satysfakcjonująca, ale czasami trudna Profilaktyka logopedyczna Przemoc ROLA ZMYSŁU DOTYKU DLA ROZWOJU DZIECKA Rozwój dziecka w pierwszym okresie zycia Sprawność ręki - jak ją rozwijać Terapia integracji sensorycznej u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy Walory czytania dzieciom. Jak zachęcić do czytania? WCZESNE WYKRYWANIE ZABURZEŃ SŁUCHU, WZROKU I MOWY – badania przesiewowe Zaczytani – dobrze wychowani Zasady efektywnego uczenia, czyli o tym, jak stworzyć dziecku najlepsze warunki do przyswajania wied ZMYSŁY I RUCH PODSTAWĄ UCZENIA SIĘ Znaczenie schematu ciała w rozwoju dziecka BIP Klauzula Informacyjna według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Dzień talentu Dzień Talentu 2013 Jak przygotować się na wizytę w Poradni Koncepcja pracy Listy dla rodziców Kochamy rysować :) cz. 2 Kochamy rysować :) cz. I Kochamy się bawić :) cz. I Kochamy się bawić :) cz. II Kochamy się bawić :) cz. III Kochamy się bawić :) Podsumowanie Publikacje Zaburzenia odżywiania - rodzaje i objawy Wskazówki do pracy z dzieckiem nadpobudliwym JĄKANIE – OBJAWY, DIAGNOZA, LECZENIE Metoda konstruktywnej konfrontacji Nadopiekuńczość ze strony dorosłych i jej skutki w późniejszym czasie O inteligencji emocjonalnej słów kilka Dziecko nadwrażliwe dotykowo Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię Statut Szkoła dla rodziców i wychowawców Zapytanie ofertowe Zespoły Orzekające Galeria Powiatowy konkurs literacki Klauzula Informacyjna według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) RODO Deklaracja dostępności Konkursy Powiatowy Konkurs Plastyczny pt.: "TwórCzyStwór - wyraż swoje emocje kreatywnie" Powiatowy Konkurs Literacki na Bajkę Terapeutyczną, Edukacyjną pt.: "Wspieranie przez pisanie" Międzynarodowy Dzień Mediacji Wersja kontrastowa
Dzieci w wieku od 0-6 lat A A A Ocena rozwoju psychomotorycznego i integracji sensorycznej małego dziecka, wczesne rozpoznawanie zaburzeń rozwojowych Wczesne wykrywanie zaburzeń słuchu, wzroku i mowy Terapia oraz konsultacje psychologiczne Terapia oraz konsultacje dla dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej Terapia dla dzieci z autyzmem Terapia oraz konsultacje logopedyczne Terapia metodą Integracji Sensorycznej Zajęcia grupowe prowadzone "Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne"
Zapisz się na newsletteraby otrzymywać najnowszeinformacje z portalu. . wypisz się zapisz się 45093 odwiedzin