ORAZ SZKOLENIOWYCH RAD PEDAGOGICZNYCH
Lp. |
OSOBA PROWADZĄCA |
TEMAT ZAJĘĆ |
UCZESTNICY |
|
1 |
Elżbieta Bolimowska |
Zaburzenia przetwarzania słuchowego
|
Nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów |
|
2 |
Katarzyna Wiśniewska |
Wychowanie w duchu wartości
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
3 |
Danuta Gołkowska |
Jak pracować z uczniem w oparciu o opinię lub orzeczenie poradni psychologiczno -pedagogicznej
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
4 |
Katarzyna Wiśniewska |
Szkoła dla Rodziców i Wychowawców: · cz. I „Jak słuchać, żeby dzieci mówiły, jak mówić, żeby dzieci słuchały” · cz. II „rodzeństwo bez rywalizacji”
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
5 |
Ewa Grzybowska |
Błędy w czytaniu spowodowane wadami wymowy oraz zaburzeniami słuchu fonetycznego
|
Nauczyciele nauczania zintegrowanego |
|
6 |
Katarzyna Wiśniewska |
Współpraca szkoły z rodzicami.
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
7 |
Ewa Grzybowska Iwona Sikorska |
Jak motywować uczniów do nauki
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia
|
|
8 |
Katarzyna Wiśniewska |
Jak zapobiegać trudnym zachowaniom w klasie
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia /zwłaszcza początkujący/ |
|
9 |
Katarzyna Waracka Magdalena Kuśmierek |
Rozwijanie umiejętności społecznych i komunikacyjnych u dzieci i młodzieży z Zespołem Aspergera |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia
|
|
10 |
Katarzyna Waracka Magdalena Kuśmierek |
Jak się bawić z dzieckiem z autyzmem? |
Nauczyciele żłobków i przedszkoli
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Joanna Dmoch |
Szkolenie dla nauczycieli „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka” |
Nauczyciele żłobków i przedszkoli |
|
12 |
Katarzyna Wiśniewska |
Jak integrować klasę i dlaczego warto? |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia
|
|
13 |
Iwona Sikorska Adrianna Szczepanik |
Jak rozwiązywać trudne sytuacje w wychowawcze ucząc odpowiedzialnej postawy?
|
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia
|
|
14 |
Iwona Sikorska Adrianna Szczepanik Katarzyna Wiśniewska |
O komunikacji międzyludzkiej |
Nauczyciele wszystkich poziomów |
|
15 |
Adrianna Szczepanik Ewa Grzybowska Katarzyna Wiśniewska |
Jak mówić, żeby być zrozumianym i jak słuchać, żeby zrozumieć? O komunikacji międzyludzkiej raz jeszcze… |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
16 |
Katarzyna Wiśniewska |
Relaksacja jako jeden ze sposobów zwalczania stresu |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
17 |
Elżbieta Bolimowska |
Jak pracować z dzieckiem z niedosłuchem? |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
18 |
Elżbieta Bolimowska Katarzyna Wiśniewska |
Wychowanie do odpowiedzialności |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|
19 |
Dorota Klawenek |
Interpretacja opinii i orzeczeń |
Nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia |
|