ROZPOZNANIE POTRZEB UCZNIÓW PO POWROCIE DO NAUCZANIA STACJONARNEGO
MAJ 2021
Drodzy Uczniowie!
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, w celu rozpoznania Waszych potrzeb, problemów czy aktualnej sytuacji psychofizycznej po powrocie do szkoły. Mając na uwadze Wasze dobro chcielibyśmy towarzyszyć Wam w adaptacji w środowisku szkolnym. Swoją odpowiedź zaznacz X.
W niektórych pytaniach może być więcej niż jedna odpowiedź.
- Co czuję w związku z powrotem do szkoły?
a) złość
b) smutek
c) radość
d) obawę
e) ciekawość
f )strach
g) frustrację
h) zadowolenie
i) obojętność
- Czy obawiałeś się powrotu do szkoły?
TAK NIE
- Czy możesz liczyć na wsparcie od innych osób w kwestii powrotu do szkoły?
TAK NIE
Jeśli TAK, to na czyje wsparcie?
- Rodziców
- Wychowawcy
- Pedagoga/psychologa szkolnego
- Inne……………………………………………
- Czego obawiasz się po powrocie do szkoły? (wybierz max. dwie odpowiedzi)
- Szumu informacyjnego
- Zmęczenia
- Powrotu do codziennych obowiązków
- Sprawdzianów/klasówek/odpytywania
- Zmiany relacji z rówieśnikami
- Spotkania z nauczycielem podczas lekcji.
- Jaka postawa pomoże Tobie po powrocie do szkoły?
- Świadomość, że nauczyciele rozumieją moje zmartwienia
- Poczucie, że w szkole będzie czas na przestawienie się na nowy tryb
- Wzajemne wsparcie koleżanek/kolegów
- Zajęcia integrujące, podczas których będę mógł porozmawiać z moimi koleżankami i kolegami
- Przyjazna atmosfera społeczności szkolnej
- Otwartość w rozmawianiu o problemie i świadomość, że każdemu jest trudno
- Zajęcia z psychologiem/pedagogiem szkolnym
- Jak określiłbyś swoje aktualne samopoczucie w porównaniu do czasu przed zdalnym nauczaniem?
- Czuję się dużo gorzej
- Czuję się trochę gorzej
- Czuję się podobnie
- Czuję się lepiej
- Jakie są Twoje relacje z rówieśnikami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19
a ) Pogorszyły się
- b) nie zmieniły się
- c) Polepszyły się
- Jakie są Twoje relacje z nauczycielami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19
- ) Pogorszyły się
- b) nie zmieniły się
- c) Polepszyły się
- Jakie są Twoje relacje z rodzicami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19
- a) Pogorszyły się
- b) nie zmieniły się
- c) Polepszyły się
- Jak sobie radzisz z trudnymi emocjami? Zakreśl wybrane odpowiedzi.
Ćwiczę, śpiewam, spaceruję, czytam, rysuję, uprawiam sport, słucham muzyki, rozmawiam z rodzicami, rozmawiam z rówieśnikami, gram na komputerze/telefonie, przeglądam Internet/ FB/TIKTOK/Instagram.
- Które przedmioty sprawiły Tobie największą trudność podczas nauki zdalnej? Wybierz max. trzy odpowiedzi.
angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
- Które przedmioty nie sprawiły Tobie trudności podczas nauki zdalnej? Wybierz max. trzy odpowiedzi.
- angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
- Z których przedmiotów chciałbyś/chciałabyś uzyskać pomoc w zakresie wyrównania braków (udział w zajęciach dodatkowych)?
- angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
- W jakich zajęciach dodatkowych/ kołach zainteresowań chciałbyś wziąć udział w nowym roku szkolnym?
Koło szachowe, koło gier planszowych, siatkówka, zajęcia plastyczne, przyrodnicze, wolontariat, historyczne, językowe, teatralne, inne………………………………………………..
Dziękujemy